En vecka före jul..


...Och allting är kaos...
Men inte så mycket på utsidan kanske, utan mest inom mig - men där är det å andra sidan riktigt rejält rörigt!
Och med allt för många tankar snurrande i skallen, samtidigt som de sista julklappsinköpen ska fixas, granen huggas, skolavslutningen besökas och ett stycke islandshäst emottas någon gång framåt söndagskvällen, så har jag just nu inte så mycket annat i huvudet.... Typ...! Ja, bortsett från att hålla huvudet högt och skenet uppe! :-)

Ha en härlig torsdag!

Kramar,
Anna

...och en röst sade till mig genom allt kaos; Le och var glad, ty det kunde vara värre! Och jag log och var glad och det blev värre...!


Kommentarer
Postat av: J O A

Skickar dig en stor varm go kram Anna!!! Tänker på dig fast jag inte skrier till dig jämt!!

2008-12-18 @ 11:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0