Hjälp! A har hål i en tand...

Jaha... Hur ska det här gå då..?!

Min redan inför läkare och tandläkare skräckslagne son, har fått hål i (minst..) en tand...
Han har stundtals haft jätteont och naturligtvis är vi tvungna att gå iväg och kolla upp det!
Så imorse ringde jag vår tandläkare - men det fanns naturligtvis inga tider hos honom inom den närmsta framtiden...
Så nu blir jag tvungen att ta med sonen till en tandläkare han aldrig träffat tidigare och som dessutom med all sannolikhet kommer att vilja både bedöva och laga... Jo, gomiddag! :-(
Kan se framför mig hur min övertrötta men samtidigt speedade son kommer att tackla detta - och tro mig, det är ingen vacker syn..! :-)
Mamma bävar.... Och ber till högre makter att både sonen och tandläkaren (..och jag...!) ska fixa detta på ett snyggt sätt!

På återhörande och med önskan om en skön dag i höstsolen (som åtminstone lyser över Skåne!)!?

Kram,
Anna



Att be om hlälp är en styrka...(sägs det!) :-)

Kommentarer
Postat av: JOA

Åh jag hoppas det går bra med tanden!! kram Joa

2008-10-24 @ 12:08:09
URL: http://livetsomjaglever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0