...

Ännu en underbar dag har grytt...
Denna mamman klev upp klockan 6 för att i lugn och ro (?!) kunna medikamera sig och hinna med en balja kaffe innan prinsen och prinsessan (...) gav hals...

Och det lät inte vänta på sig!
Inom några minuter började T ömsom sött vädjande, ömsom brutalt rytande, deklarera att hon minsann var vaken.
Och strax därpå kom en knappt vaken, kelsjuk A uppvimsande och hann inte doppa rumpan i soffan innan han genomgick en av sina berömda förvandlingar och utan känd orsak började skrika och gorma och berätta för mamman hur dum i huvudet hon är...
Och T hade knappt hunnit dricka upp sin morgonvälling innan hon - helt utan anledning - fick dagens första snyting mitt i nyllet av sin käre bror... Varpå hon replikerade med att få sin typ av utbrott och började dunka sitt huvud i hörnan på tv:n...
Onormalt?! Ja, det är mycket möjligt..
Men för cirkus Landin-Nilsson är det i allra högsta grad normalt och en del av vardagen...! :-)

Och mamman kunde bara trött konstatera att ribban var lagd - innan klockan ens hunnit slå 7, denna lördagsmorgon..!

Fridens!

//Anna

Det är viktigt att tänka positivt om vi vill må bra, eftersom vi blir det vi tänker att vi är!


Kommentarer
Postat av: Joa

Åh hjärtat! Jag måste faktiskt säga att jag tycker synd om er...jag hoppas innerligt att ni får hjälp allihopa- sådär ska inga barn ha det, de mår ju inte bra och DU kan inte orka hur länge som helst. Stor lördagskram Joa

2008-09-20 @ 16:26:11
URL: http://livetsomjaglever.blogspot.com
Postat av: pilla

God morgon!

NU e jag oxå tillbaka..

kram /Pilla

2008-09-22 @ 07:00:18
URL: http://familjenwiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0