...

Efter en - som vanligt - kaotisk start på dagen,
har mamman och sonen (som är ledig från skolan två dagar, vilket
 mamman sett fram emot med viss fasa..!) varit och lämnat lillasyster på dagis
och hunnit få lite kvalitetstid (utan bråk minsann!) tillsammans. :-)
Två sorters kakor har bakats, smeten avsmakats och pojkrummet
städats gemensamt.
Och med löfte om en picknick i det gröna efter T:s sovstund,
så känns livet ganska härligt denna härliga, soliga, septemberdag
(även om mamman inte direkt är på hugget, efter att ha fått
värsta hästkuren penicillin - eller vad sägs om  6 tabletter á 800 mg
om dagen?!) !

...För mycket av det goda,
är ibland precis lagom! :-)


Kommentarer
Postat av: pilla

Blir såå glad för din skull, att här finns så många i samma situation..Som hjälper,ger tips och stöttar dig/er! Vet att det betyder mycket för dig..

Jag finns här för dig på mitt eget lilla vis,det vet du!!

Många ,många kramar från mig

2008-09-25 @ 13:01:34
URL: http://familjenwiberg.blogg.se/
Postat av: JOA

OJ vilken HÄSTKUR!! Hoppas den hjälper dig! Och vad skönt att era dagar funkar! Jag tänker på dig! Kram JOA

2008-09-25 @ 19:43:29
URL: http://livetsomjaglever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0