Ridning! :-)

Jajamensan - nu är det gjort!
Nu har minsann denna svensken suttit i sadeln igen - i en hel timme...! :-)

...Och kan väl därmed förvänta mig träningsvärk på de mest märkliga och oväntade ställen här framöver... Men det är det värt! :-)
Och roligt var det - även om det nu slumpade sig så att det naturligtvis stod hoppning på schemat igår... Kanske inte det mest ultimata för ett blindstyre som jag! Men men - våghalsig som i de ljuva (?) tonåren gav jag mig glatt iväg på min fuxfärgade springare. Och det gick faktiskt riktigt bra!

Det finns inte mycket som slår doften av och närheten till en häst, samarbetet och den ömsesidiga respekten man får av detta fantastiska muskelknippe till djur är enormt betydelsefullt och givande!
Och jag är verkligen glad för att jag återupptagit denna stora passion! :-) Nu är det dags att ta tag i min andra...

Ha en underbar dag!

Kram,
Anna

Det finns inga felaktiga val, bara omvägar till lycka och harmoni!

Kommentarer
Postat av: gran canaria

Go kväll!

Härligt för dig att komma igång med ridningen igen..Suck,jag vill oxå!

Är det i Viarp eller? Hur går det med din egen lille Sparkur??Kommer han inte hit till Sweden?

Kram Pilla

2008-09-02 @ 21:08:16
URL: http://familjenwiberg.blogg.se/
Postat av: Pilla

Go kväll!

Härligt för dig att komma igång med ridningen igen..Suck,jag vill oxå!

Är det i Viarp eller? Hur går det med din egen lille Sparkur??Kommer han inte hit till Sweden?

Kram Pilla

2008-09-02 @ 21:08:49
URL: http://familjenwiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0