Ännu en underbar morgon...


... Klockan halvsex tvingade mina små "ögonstenar" mig upp ur sängen imorse,
utan att ta någon som helst hänsyn till att varken de eller jag var utsövda.
Och tio minuter senare, innan jag ens hunnit koka klart det livsnödvändiga kaffet och knappt
ens hunnit svälja ner de lika nödvändiga medicinerna, så kunde jag ana hur denna morgon (dag?!)
skulle te sig... :-(
Då hade jag till exempel hunnit höra "du är dum i huvudet", "jag ska bryta tummen av dig", "håll käften" och "jag ska döda mig själv" från sonen, samtidigt som han hunnit slå både mig och lillasyster...
Godmorgon på Er också!

Med önskan om en bra dag och betydligt bättre start på dagen..! :-)

Kramar,
Anna


"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.." (Nalle Puh)

Kommentarer
Postat av: Pilla

En STOR god morgon kram på DIG!!

2009-04-23 @ 06:45:44
Postat av: Carolines Oas

Jag ska muntra upp dig, även fast det kanske inte gäller för just nu. Men min son var väldigt utagerande, desstruktiv och skulle döda mig, sig själv eller någon annan, varannan halvtimme.



Just dessa beteenden har nu lämnat honom...det var kanske 2 år sedan jag upplevde just den typen av beteende. Vet inte om det berodde på att han växte till sig eller den nya medicinen vi lade till.



Önskar jag kunde hjälpa dig...



Kramar Caroline

2009-04-23 @ 07:24:19
URL: http://carolinesoas.wordpress.com/
Postat av: Anonym

oj, ingen vidare God morgon...

Hoppas resten av dagen blir bättre hjärtat..

Tänker på dig/er och skickar en stor kram

2009-04-23 @ 10:44:21
Postat av: **Wojtan**

Hej Anna



Här kommer en förmiddagskram från mig.

Hoppas barnen lugnat ner sig och att du får det lite mer harmoniskt hemma under dagen.

Mina tjejer slåss och bråkar med varandra hela tiden och ibland blir man verkligen GALEN på dem.

Kram Åsa

2009-04-23 @ 11:12:53
URL: http://wojtansblogg.se/wp
Postat av: Duracellmamman

Gud vad man inte älskar de mornarna Gumman ;-)



Hoppas innerligt av hela mitt hjärta att du får en bättre fortsättning på dagen :-)



Massor av varma kramar!!

2009-04-23 @ 12:51:28
URL: http://www.duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0