Yes, yes, Y E S ! ! ! :-)



Åh, så härligt!!!

Äntligen lite positiva besked! SÅ efterlängtat och välbehövligt, för att inte tala om välkommet! :-)
Idag fick jag veta att jag faktiskt riktigt snart kommer att få sätta foten i mitt nya, egna lilla "bo"!
Kan inte förklara hur skönt det känns och hur mycket jag (och även barnen) ser fram emot det nu - det är ju som sagt inte helt lätt att gå "ovanpå" varandra när ett sådant här beslut väl är taget.

Men nu jäklar lossnar det! Och i allra bästa fall kommer jag att kunna tillträda huset redan den 1 mars!!! :-)
Och i annat fall så blir det åtminstone inte senare än mitten på mars, och det känns så himla roligt!
NU kan jag (vi) börja planera och handla allting på allvar :-).

Tänk bara - jag kanske kan sitta i min nya soffa i mitt nya hem om bara några veckor...! :-)
Lustigt som humöret kan ändra sig snabbt, eller hur?! Plötsligt grämer jag mig inte alls över att gårdagens vackra vinterlandskap idag ersatts av den vanliga dimman, diset och duggregnet! :-)

Kärlek!
//Anna



......Och idag ser det ut så här.... Men inom mig lyser solen! :-)



"Hellre ett kreativt kaos än ett välordnat hem..." (...kan inte beskriva mitt hem mycket bättre än så, haha :-)!)



Kommentarer
Postat av: Mia-Marie

Hejsan!

vad skoj, hoppas man får se lite inrednings bilder sen då =) ha nu en skön lördags kväll...

2009-02-07 @ 19:12:01
URL: http://min-inspiration.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0