Dimma, dis o duggregn...


... Eller snarare dimma, dis, ösregn och höststorm á la grande..!
Och just idag är en sådan dag när allting, både ute och inne
- och såväl utomhus som inombords,
verkligen känns grått och tungt...
Jag antar att det kanske är en ganska normal reaktion med tanke på allt som skett den senaste tiden,
men jag blir ändå både frustrerad och förbannad
- jag har varken tid eller lust att ödsla någon energi på att vara låg!
Nej, nu är det dags att tända det där jävla ljuset i tunneln igen
- inte minst för min far´s skull!
Han behöver alla böner, all kärlek och all positiv energi han kan få,
för att ha någon som helst chans att vinna det slag han just nu befinner sig i.

Kärlek!
//Anna

När det är tillräckligt mörkt kan man se stjärnorna...


Kommentarer
Postat av: jörgen

visst går det att se stjärnor!! i helsinborg!! kolla bara på mig!! hi ha.. kramar.

2009-11-19 @ 18:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0