Trött, trött... Men lycklig :-)


Ja - vad kan man säga..?! :-)
Dt finns så himla mycket jag skulle kunna och vilja säga och berätta om.
Jag skulle kunna trötta Er med att berätta om alla smärtor jag haft sista tiden och vad läkarna sagt..
Eller så skulle jag kunna berätta om min underbare lille Anthony. som trots sin ADHD och motgångar i skolan, ändå kämpar på och försöker hålla modet uppe..
Jag skulle även kunna skriva spaltmetrar om Thess "ljuvliga" trotsålder och härliga temperament..
Dessutom hade jag kunnat tråka Er med berättelser om alla hinder jag stöter på i min jakt på att återta makten över mitt liv..

Men - Ni slipper allt detta! :-)
För jag är allt för trött - och faktiskt ändå väldigt lycklig :-) .

Därför bjuder jag nu på lite bilder - från solens upp- och nedgång och sänder även en liten hälsning från (eller var det till?!) månen.. Jag befinner mig någonstans där just nu - men många gånger känns det mera som att jag faktiskt befinner mig p å månen, haha..! :-)

Kärlek!
//Anna.

"Varje morgon skänker ett dolt glädjeämne,
ett glädjeämne bara för den dagen,
som varken kan sparas eller återanvändas." (P Coelho)

  

  


Kommentarer
Postat av: mamma zoffe

Jag läser just nu en bok av Barbara Berger som heter "Tankens kraft" och där hon vill få oss att focusera på det som är bra i livet och att vi kommer att må därefter..Mycket läsvärd OCH tankvärd om just detta..hur mycket som tankarna faktiskt påverkar oss.. Rekomenderas om du tror på det..inte alla som gör det..jag gör det iaf :-)

STOR KRAMIS

2009-10-13 @ 01:13:14
URL: http://blogg.aftonbladet.se/19846/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0