En härlig vecka..

Den första veckan utan barnen har alltså nu avverkats,
och den har bjudit på mycket trevligheter och även en hel del sol. :-)
Dessutom lyckades jag med konststycket att faktiskt koppla av riktigt (även om det tog ett antal dagar..),
vilket jag i allra högsta grad behövde eftersom jag under lång tid nu känt mig helt speedad och oerhört stressad
- en känsla som tyvärr har rotat sig ordentligt och som jag lär behöva arbeta länge med.

Men hursomhaver - veckan har varit riktigt bra och jag / vi har bland annat hunnit med långpromenader i Helsingborg, medeltidsdagar på Citadellet i Landskrona, hittat ett underbart gammalt skrivbord med diverse tillbehör på loppis och jag ser mycket fram emot att ställa i ordning min nya skrivhörna :-),
avnjutit goda middagar och inte minst insupit allt det vackra som finns omkring oss och därför delar jag med mig av lite bilder.. :-)

Ibland är livet helt fantastiskt,
kärleken alldeles förfärligt underbar
och varje dag en sällsynt gåva! :-)

Kärlek!
//Anna










Kommentarer
Postat av: towe

Fantastiskt fina bilder min vän.



Vi har inte hörts på länge. Hoppas livet är väl. Många kramar Towe.

2009-09-05 @ 15:11:11
URL: http://cpmamman.blogspot.com
Postat av: SmulAnn

Hej Anna! Ser härligt ut på bilderna! Skönt att du kunnat koppla av, ser du det kommer att gå bättre och bättre bara tiden får gå lite. Du behöver verkligen ladda dina batterier så du orkar fortsätta att vara en fantastisk mamma till dina barn!

Kram

2009-09-05 @ 17:58:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25248-
Postat av: mamma zoffe

Vilket fint skrivbord!! Inspirerar säkerligen till många kreativa skrivarstunder!!



Allt gott till dig i livet och tack för dina fina rader hos mig :-)

Kramisar

2009-09-07 @ 18:43:04
URL: http://blogg.aftonbladet.se/19846/
Postat av: jörgen chef...

jag kan bara säga att du slår alla bilderna tillsammans många gånger om.. nu snackar jag inte fina bilder utan en underbar tjej som gör mitt liv vackert!! underbart. puss PUSS!! mm.

2009-09-08 @ 11:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0