Tack för att Du finns.. :-)

Den senaste tidens turbulens - på gott och ont - har om möjligt gjort mig ännu mera målmedveten.. :-)
Och utöver den kurs jag absolut tänker satsa på framöver,
så har jag också bestämt mig för att personligen ta tag i att starta en stödgrupp för oss föräldrar och / eller anhöriga till barn och ungdomar med någon form av NPF. Första steget är taget... :-)

Och detta hade jag nog inte mäktat med, om inte allt stöd och all kärlek fanns omkring mig.
Så tack för att NI alla finns - det är tack vare Er som jag finner styrkan att fortsätta kämpa och modet att prova nya vägar!
Men just idag är det bästa bränslet sonens ord på telefon för en stund sedan;
"Tack för att Du finns mamma - och tack för allt Du gjort för mig!" :-)
Behöver jag nämna att mina ögon inte var torra... :-)?

Kärlek!
//Anna.


Kommentarer
Postat av: SmulAnn

Starkt jobbat Anna! Med din styrka och energi kommer det att bli hur bra som helst! Önskar dig all framgång!

Kram

2010-06-11 @ 16:00:28
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25248-
Postat av: Bellan

Underbara ord att höra för en mamma! De orden kommer man långt på. Lycka till med ditt projekt!

Kramis!

2010-06-11 @ 16:17:10
URL: http://metrobloggen.se/svampbobtjejen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0