Förälskad... :-)

Åhh... :-)
Idag är en sådan dag,
då jag är så där härligt, kittlande, underbart, jublande jätteförälskad..!
I allt och alla
- i mina barn, i mitt livs kärlek,
i mina katter,
i solen och våren,
i l i v e t !
Åh, varför kan man inte få ha denna ljuvliga känsla alltid?!
Tänk, så lätt det skulle vara att kliva upp varje morgon,
oavsett sömnbrist och krämpor,
om man fick sväva runt på dessa ulliga, gulliga, rosa moln jämnt..! :-)
Tänk, så mycket positiv energi man skulle spruta
och hur mycket bättre man skulle tackla motgångar..!
Utopi? Absolut! Men drömma får man ju... :-)
Och just nu njuter jag bara av kärlekens och den himlastormande förälskelsens sötma
- imorgon är en annan dag!

Kärlek!
//Anna



Kommentarer
Postat av: Mamma Zoffe

Kan det vara så att om livet jämt vore så där fantastiskt så skulle vi inte uppskatta det lika mycket..att det bara gick på slentrian och vi aldrig fick uppleva ruset?? Men visst, jag håller med dig åxå..dagar som går i glädjens tecken är underbara och man nästan ler fånigt åt allt och alla..

Allt gott till dig vännen och hoppas du får många sådanna här dagar då livet bara är GREAT :-)



Stora kramen!!

2011-04-04 @ 21:48:30
URL: http://blogg.aftonbladet.se/19846
Postat av: Mamma Zoffe

Kan det vara så att om livet jämt vore så där fantastiskt så skulle vi inte uppskatta det lika mycket..att det bara gick på slentrian och vi aldrig fick uppleva ruset?? Men visst, jag håller med dig åxå..dagar som går i glädjens tecken är underbara och man nästan ler fånigt åt allt och alla..

Allt gott till dig vännen och hoppas du får många sådanna här dagar då livet bara är GREAT :-)



Stora kramen!!

2011-04-04 @ 21:49:53
URL: http://blogg.aftonbladet.se/19846

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0