Resan har börjat... :-)



Jag är stolt över mig själv...! :-) Även om jag mår allt utom bra...
Men jag har nu klarat en hel vecka utan mina tunga smärtstillande mediciner (som jag för övrigt
intagit under tio år...) - och jag har gjort det helt på egen hand!
Och tro mig - det har varit tuffa dagar, och är fortfarande. Men jag har påbörjat min resa,
och faktiskt kommit en bra bit på vägen!
Och även om smärtorna är många och ihållande och trötthet, yrsel och illamående ständigt närvarande,
så är jag faktiskt mycket stolt över mig själv just nu :-). Däremot kvarstår många frågor om framtiden,
men det ska säkert gå att lösa även det - det värsta är ju trots allt redan gjort!
Jag kommer framöver att delge Er mina tankar, känslor och upplevelser från den senaste veckan
- det har milt uttryckt varit ett helvete...!
Men nu är jag ute på andra sidan och kippar luft,
och det känns fantastiskt! :-)

Kärlek!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Lenaeff

Åh så skönt att du känner att du är på väg åt rätt håll fina du. Även om vägen dit har varit tuff. Hoppas att du orkar hålla i nu vännen!

Kramar om dig du stolta (med all rätt)//Lena

2011-04-15 @ 16:07:50
URL: http://vitavox.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Starkt jobbat! kram Pilla

2011-04-15 @ 22:04:33
Postat av: carola

nämen jösses vilket steg.

Va modig och stark du är Anna.



Vet du, vi har ju våra resor du och jag..kan vi inte mötas på vägen?

Ses och ge varandra den stora kram jag velat ge dig från början.

Planera in ett ställe där vi ska ses ett datum en tid...spännande:),

kram och ta ett steg i taget..vi går brevid dig

2011-04-15 @ 22:32:03
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Mamma Zoffe

STORT och INNERLIGT lycka till!!

Hoppas det blir till det bäst för dig..

STORA KRAMEN

2011-04-17 @ 14:09:49
URL: http://blogg.aftonbladet.se/19846
Postat av: syster yster

du e superduktig!!! jag vet att du kommer klara detta, anna! håll ut, och du kan vara stolt över dig själv. kram

2011-04-17 @ 20:14:37
Postat av: Mib

Åh vad du är modig och duktig! Härliga tanke! Själv har jag insett att viss medicin får jag leva med, men i övrigt har jag också ett mål att få bort alla fall två så småningom. Mina är inte smärtlindrande.... eller jo för själen kanske :-)

2011-04-18 @ 19:23:00
URL: http://mibfilosoferar.blogspot.com
Postat av: carola

åh så stark du är Anna..

Du är en kvinna jag verkligen ser upp till och respekterar.

Tänk om vi kunde få ses:)

Världen största kram till dig

2011-04-19 @ 14:41:01
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0