Dystert...

Som sagt
- allt för mycket har hänt runt mig och min familj sista tiden,
och tyvärr är mycket av det av ondo...
Därför orkar jag inte hålla allt inom mig,
utan måste få skriva av mig och ventilera alla känslor lite!
Det händer mycket runt mig själv, med en utredning framför mig kombinerat av det faktum att jag lade ner alla mediciner,
och mina barn har gått igenom mer än jag önskar att dom skulle behöva göra någonsin...
Och så nu, till råga på allt,
kommer beskedet om min älskade mor...
Hon har cancer och det visar sig dagligen, att den hunnit ta så mycket mer än någon trott redan... :-(
Det kommer att bli en lång och mycket annorlunda sommar!
Glöm inte att leva nu och här - vi vet inte vad vi bär inom oss eller vad ödet har i beredskap!

Kärlek!
//Anna


Kommentarer
Postat av: Lenaeff

Neej Anna!

Jag blir alldeles förtvivlad när jag läser här...hur kan det vara möjligt att allt detta händer dig på en gång?

Jag blir så otroligt ledsen att jag inte vet vad jag ska säga längre gumman mer än att jag tänker på dig och verkligen innerligt hoppas att nu får det komma en ljusning och inte mera mörker.

Livet är onekligen fyllt av överraskningar, men vissa av dem kunde man väl få slippa!

Snälla rara Anna! Du har väl någora omkring dig som skänker dig kärleken du behöver i all denna bedrövelse?

Lena

2011-06-09 @ 21:38:36
URL: http://vitavox.blogspot.com/
Postat av: Bellan

Åh, vad ledsen jag blir! Vet själv hur det var när jag fick beskedet om att min mamma hade cancer....jag grät floder.... förstår att du har en mer än jobbig tid nu. Vad jag förstår så har du ju mer än det runt omkring dig som är jobbigt.

Kramarna räcker inte, men jag skickar en massa iaf!

//Bellan

2011-06-09 @ 22:31:17
URL: http://bellan-autism-adhd.blogspot.com
Postat av: Nina

Åh, gumman :(

Kramar om dig...

Postat av: Annelie L

Jag har ingen aning om hur ditt liv ser ut, men jag hör och ser din förtvivlan i dina ord.

Hur det känns att få höra att sin mamma som man älskar har cancer, det kan jag däremot förstå hur det känns. Det är 27 år sedan min mamma dog i cancer och jag saknar henne fortfarande.

Massor av varm medmänsklig kärlek till dig.

Kramar om !!

2011-06-10 @ 08:17:43
URL: http://zikoria.blogspot.com
Postat av: Mamma Z

Trodde kvoten av "lagen om alltings jävlighet" var nådd för din del..för länge sedan.. Känner så i hjärtat med dig.. Hur kan detta vara möjligt? Hur mycket skall du orka? Lilla fina vännen..bara kramar om dig..finns här ute..en liten liten tröst at vi gör det.. Finns det ingenting som sjukvården kan göra för att hjälpa din mamma? (jävla sjukdom det där..ser mycket på jobbet hur den bara tar för sig..)



Skickar hur många kramar som helst till dig!!

2011-06-10 @ 11:06:56
URL: http://www.meusohana.wordpress.com
Postat av: Anonym

Trodde kvoten av "lagen om alltings jävlighet" var nådd för din del..för länge sedan.. Känner så i hjärtat med dig.. Hur kan detta vara möjligt? Hur mycket skall du orka? Lilla fina vännen..bara kramar om dig..finns här ute..en liten liten tröst at vi gör det.. Finns det ingenting som sjukvården kan göra för att hjälpa din mamma? (jävla sjukdom det där..ser mycket på jobbet hur den bara tar för sig..)



Skickar hur många kramar som helst till dig!!

2011-06-10 @ 11:07:26
Postat av: Sara

Vi får alla hjälpas åt och stötta varandra. Mormor kommer klara detta, det kommer Morfar se till. ;) Hon vet att hon är omringad av en massa kärlek. Och det är Du också kära moster! Säg till om jag kan göra något för Dig. <3

2011-06-10 @ 11:17:44
Postat av: Anonym

Fruktansvärt jobbigt att du skall få uppleva flera tunga besked i allt de jobbiga du redan har.Jag har själv förlorat min pappa för 1,5 år sedan i cancer och han kämpa i 5,5 år i sjukdomen.Det är jobbigt att se ens nära bli sämre och sämre..Ta vara på den tid du får med din mamma,jag är tacksam att jag gjorde det.Kramar från Åland.

2011-06-10 @ 16:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0