Föreläsning... :-)



Trots sjuka barn - igen - har jag tack vare min fantastiska och underbara familj,
lyckats "sy ihop" det så jag kan komma iväg på kvällens föreläsning...
Idag ska jag lyssna på  en kvinna som heter Maria Andersson och hennes föreläsning om
"Flickor med ADHD". :-)
Jag ser verkligen fram emot detta och är säker på att det kommer att vara både givande och intressant!
Maria har själv ADHD och med tanke på min egen situation, där sonen har en diagnos och jag själv håller på med en utredning samt har en dotter...:-), så ska det bli extra spännande att lyssna på hennes berättelse. :-)
Återkommer förstås med reflektioner här på bloggen framöver!

Kärlek!
//Anna

Lånar några ord av Mia Törnblom, som vi alla borde upprepa för oss
själva dagligen och verkligen tro på.. :-)
"Älska dig själv! Såväl dina styrkor som dina svagheter
- allt är du..."



Kommentarer
Postat av: Lenaeff

Spännande med föreläsningar som ligger en så nära hjärtat. Hoppas att den är bra.

Och hon är klok hon, Mia Thörnblom...

Kram vännen!

Lena

2011-03-07 @ 21:13:38
URL: http://vitavox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0