Jordens undergång...?

Ja, jag antar att det är fler än jag som under veckan fått höra att jorden skulle gå under igårkväll...?
Och kanske har den gjort det, för vissa av oss
- rämnat, ställts helt på ända..?
Men rent fysiskt och existentiellt så finns ju uppenbarligen världen och jorden kvar.. Trots allt!
Och det är väl just det jag tar med mig idag
- att moder jord kämpar på, trots allt som görs och gjorts mot henne,
lite grann som jag kanske - och många, många fina människor med mig!

Kärlek!
//Anna



Kommentarer
Postat av: Lenaeff

Ja det är verkligen många som kämpar här på jorden. Olika människor med olika förutsättningar käpar på sitt vis för att ha det så bra de kan. Vissa kämpar för mat för dagen, andra för att bekämpa en svår sjukdom, andra för att få ett livspussel att gå ihop. Livet är verkligen nyckfullt och oförutsägbart, orättvist och svårt ibland.



Kram på dig fina fina Anna, kärlek till dig med, du som kämpar för ditt...

Lena

2011-05-22 @ 20:28:50
URL: http://vitavox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0