Vägskäl...

Alla står vi flera gånger under livets hisnande resa inför vägskäl
- större och mindre händelser och upplevelser i våra liv,
men där valet av väg kan vara nog så stort eller svårt..!
Just nu finns det många sådana vägskäl känns det som,
och jag saknar mina vägvisare här i livet mer än någonsin..<3!
Men jag är övertygad om att dom ser oss,
och jag tänker göra allt för att alla vägval ska bli så bra och lyckosamma som möjligt,
för oss alla:-)!
 
Kärlek!
//Anna
 
Det är den som far vilse som finner nya vägar...!

Kommentarer
Postat av: Mamma Z

Vägvisaren finns med dig. Är dig nära. Men inte på samma sätt som förr ♥ Tror du kan få svaren omedvetet. I drömmen.
Jag gick faktiskt till ett medium i höstas. Jag hade en fråga jag behövde ett svar på. Och hon visste inte varför jag kom. Vad jag ville höra. Men jag fick det till mig och det har betytt stort under detta turbelenta år.
Men visst känner jag igen smärtan. Längtan efter att få ha den som betytt så mycket för en nära, när man står där vilsen i livet..

BAMSEKRAMEN

2012-08-15 @ 01:52:59
URL: http://www.meusohana.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0