Var finns svaren...?!

Hmm...
Ja, vad kan jag säga - jag valde det själv..!
Men ibland kan sökandet efter svar istället leda till så många fler frågor...
Å ena sidan får man en förklaring,
men å andra sidan leder densamma till nya och många fler frågor..?!
Det enda jag helt säkert vet just nu,
är att det finns flera förklaringar till varför jag mått, gjort och betett mig som jag gjort genom livet
- orsaker som lett till att jag gjort vissa val, som andra människor aldrig skulle ha gjort, och som jag själv otaliga gånger ifrågasatt..!?
Nu vet jag åtminstone varför och jag vet också vilken väg jag ska - och måste - gå..:-)!
 
Samtidigt så har jag några mycket nära och kära i tankarna, som genomgår en oerhört mödosam resa just nu,
och i jämförelse med det så är mina bekymmer ringa ändå...!
 
Kärlek!
//Anna
 
"Styrkan beror inte på den fysiska kapaciteten
-den beror på den okuvliga viljan..." (Mahatma Gandhi)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0