Nu återtar jag kontrollen... :-)



Med stöd och kärlek ifrån nära och kära,
tar jag åter fram mitt "jäklaranamma"
- nu är det hög tid att av misstagen lära,
att återta kontrollen - vara en god människa och mamma!
Jag vet hur mycket jag kan,
om jag bestämt mig för något och verkligen vill :-)
- för då minsann,
klarar jag det mesta och mer därtill!
Så nu samlar denna kvinnan åter mod och kraft,
för att åter få harmoni i livet
- få tillbaks det jag en gång haft:
att glädjas och l e v a <3 - det är givet! :-)

Kärlek!
//Anna

Kommentarer
Postat av: Marie

Hittade nu tillbaka till din sida ochkan inte förstå varför jag inte varit inne här på så länge...

Dina ord berör mej så mycket.

Jag känner igen mej i så mycket.

Jag beklagar verkligen din stora sorg efter din kära mor!

Jag aförlorade min älskade pappa i november och förstår liksom fortfarande inte att han är borta. Saknaden är så stor.



Ska läsa igenom lite gamla inlägg o se hur du hafte det men nu måste jag ta mej upp o äta frukost. Handbollsmatchen för Maja och sedan jobb.

Sköt om dej! Kram

2012-02-05 @ 09:03:26
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0