Okej... :-(

Vet inte ens var jag ska börja...
Och var är början - och finns det i så fall ett slut...?!
Är jag så svår och obegriplig..?
Jag har många fel och brister,
och ja,
jag har jättesvårt för att ändra i mitt schema...
Har jag planerat och bestämt något,
oavsett om det är för min egen del eller för barnens räkning,
eller för den skull för oss alla,
- så funkar ingenting om någon lägger sig i i elfte timmen och vill rucka på de planerna...
Tyvärr!
För då blir jag personligen stressad,
och sen ska jag dessutom lägga fram förändringarna på ett snyggt sätt till barnen,
och allting slutar alltid på mer eller mindre samma sätt
- vi flippar ut kollektivt en stund, och sen somnar vi i rena förskräckelsen..! :-)

Men vem fattar allt detta..?! Hur kan man någonsin förvänta sig att någon, som inte själv gått i dessa skor, ska förstå...?!
Sorry, känner mig ledsen ikväll - men inser också hur min framtid kommer att - och måste - se ut!

Kärlek!
//Anna



Ensam ÄR stark...<3! För så måste det vara....!

Kommentarer
Postat av: Nina

Kramar om!

Nina

2012-05-17 @ 07:01:44
URL: http://nina-livetistort.blogspot.com
Postat av: Cinderellaheart

Åh gumman, styrkekramar till dig!

2012-05-17 @ 12:25:32
Postat av: Tina

Ja ibland känner man sig ensam och oförstådd, inte allt för sällan tyvärr. Kramar som värmer från mig.<3

2012-05-24 @ 10:32:15
URL: http://www.tina-exanimo.blogspot.com
Postat av: Me, myself and I...

Tack alla<3, vad goa Ni är! :-) Det värmer!

2012-05-24 @ 20:18:14
URL: http://annalandinnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0