Engla..

Min tanke var faktiskt att göra ett käckt och positivt inlägg ikväll, men lusten till det gick helt ur mig när jag satte mig framför tv:n och insåg att det just nu sänds ett reportage om lilla Engla...

Jävla svin - en sådan människa är inte värd ens ett nackskott! Han borde torteras, få lida ordentligt.. Usch! Man mår alldeles illa när man hör om det!
Därför vill jag denna kväll ännu en gång säga att jag tänker på och känner verkligen med alla anhöriga till Engla och alla andra som upplevt någonting liknande! Inga ord räcker till...

Men än en gång passar jag på att uttrycka min oerhörda tacksamhet för allting och alla som jag har i mitt liv. Jag känner mig verkligen lyckligt lottad och mycket ödmjuk inför det jag har - samtidigt som man ju på något sätt får dåligt samvete över att känna glädje, när andra drabbas så hårt och så grymt...

Kram,
Anna

TACK - för mina barn, min man och övriga familj och för att jag finns :-) !

Slutligen ett citat från nyss nämnda dokumentär; "Vi får inte låta hatet vinna, utan TRO på människan"!
Mycket starkt att kunna säga något sådant!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Go kväll i stugan!
Visst blir man förskräkt av vad som händer i Världen?
Tänkte även på den 42 åriga kvinna med 7 barn som varit inlåsta såå många år! Vad F-N är det med dessa "äckel gubbar"?? Tvi..

Nu börjar det snart att närma sig födelsedag ;-)

Kramisar / Pilla

2008-04-28 @ 22:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0