Tack...

Jag kan inte säga det utan att få dåligt samvete, med tanke på den senaste tidens händelser, men ändå..;
livet är faktiskt ganska härligt! :-)

Och dessutom är det ju absolut så, att man uppskattar det man har ännu mera, när man påminns om hur skört och bräckligt allting är - såväl hälsa, kärlek och ekonomi i allmänhet och som livet i synnerhet.
Man får en rejäl tankeställare när man om och om igen påminns om hur hela ens värld kan förändras på bara ett ögonblick.

Det finns trots allt så mycket att vara tacksam för och så mycket omkring en att värdesätta och uppskatta - både stort och smått! :-) Och det är nog framför allt "det lilla" som jag idag verkligen försökt att fånga och njuta av (se bilderna!). Och jag är verkligen otroligt glad och tacksam, för många saker!

Tack - för att jag finns och för mitt liv!
Tack - för den kärlek och omtanke jag är omgiven av!
Tack - för mina älskade barn, vänner, man och familj!
Tack - för att solen och våren är på väg på allvar!
Tack - för ännu en vanlig, men härlig, dag! :-)

Kram,
Anna






Kommentarer
Postat av: syren

Så fint du skriver!

2008-04-16 @ 18:09:33
URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Postat av: marie

Hej Anna!! Jag tjuvläser din blogg varje dag. Det är via Pillas blogg jag landat hos dig:).
Vad skönt att läsa att du tycker livet är härligt. Man ska verkligen ta hand om livet och njuta varje dag så länge man får vara med!! Man vet ju inte när det slutar. Kram från Marie. (Peters lillasyster från Vallåkra)

2008-04-16 @ 21:13:21
Postat av: Pernilla

Hej,vännen!
Här hos oss börjar livet att sakta men säkert att återvända..Många tankeställare får man här i livet..TACK,för att DU finns i mitt liv
;-))

Många kramisar till dig från mig

2008-04-16 @ 22:59:00
URL: http://familjenwiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0