1/12

Utanför fönstret var det som vanligt dimma, dis och duggregn - och även inomhus kändes det allmänt dimmigt under gårdagen... Det är den effekten en sömnlös natt fylld av kräkångor, vattendiarréer och feberrosig 2-åring har på en!
(Kan ju avslöja att lördagskvällens gäster fick väldigt bråttom hem igen, när dottern i samma ögonblick som dom klev innanför dörren, vände ut och in på magen över hela köksgolvet...!)

Idag, måndag, lyser förvisso solen utanför, men det känns fortfarande väldigt disigt härinne!
Även denna natt har varit orolig och fått till följd att jag återigen har fått j-t ont i min rygg och oavsett hur jag gör eller vilka mediciner jag tar, så hjälper det inte...

Och det lustiga i kråksången är ju att någon av oss andra i familjen högst sannolikt också kommer att åka på magsjukan..

God måndag på Er alla!

Kram,
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0