Gott Nytt År!

Ja, halleda...! :-)
Ännu ett år har rusat förbi och när jag nu ska försöka sammanfatta och analysera det, så kan jag bara konstatera att tiden rinner iväg i ett rasande tempo!

Och trots att jag så långt det går, lever här och nu, så känner jag ändå ett visst vemod över att ännu ett år hunnit gå.
Men även hopp och tillförsikt inför det som ligger framför mig (oss) och för de drömmar jag ännu inte har genomfört.

2008 var bland annat året då jag (äntligen!) började blogga - och det har skänkt mig stor glädje och tillfredsställelse, och inte minst många nya, härliga och stöttande vänner runt om i landet. Tack! ..för att Ni finns och för den värme och support Ni ger mig!
Det var också detta år som min älskade son fick diagnosen ADHD, blott 5,5 år gammal, med allt var det innebär - för honom själv framför allt, men också för övriga familjen och inte minst för hans skolgång och det sociala samspelet.

Det har varit ett år som så många andra, med ömsom vin och ömsom vatten men den sista månaden har varit ganska tung av flera skäl.

Men - alla slut innebär även en ny början på något, som gör att man utvecklas och får erfarenheter (på gott såväl som ont), vilket i sin tur gör att man växer som människa och blir starkare!

Önskar Er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR! :-)
Och sätter in lite bilder från mitt/vårt senaste år :-).

Många kramar,
Anna

"Livet är det som händer Dig medan Du planerar annat..."







Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilka härliga bilder..

Önskar er ett riktigt gott nytt år,vännen!

Nu kan det bara bli bättre..

Kram/din vän Pilla

2008-12-31 @ 14:34:44
Postat av: Eva

Önskar dig ett gott 2009 !!!



Det okända, de otrampade stigarna, sökandet efter kunskap, lockar oss vidare mot nya upptäckter och aha-upplevelser

Om vi fick svar på allt vore mycket så mycket mindre

Ja, för vissa vore kanske till och med livet outhärdligt

Med tiden när vi får perspektiv på händelser som verkat alltigenom smärtsamma, upptäcker vi att de varit nödvändiga för vår utveckling

Ta motgångarna med jämnmod, för i tidens förlängning kan de vara betydelsefulla



Eva, Desirée & David

2009-01-01 @ 12:20:06
Postat av: SmulAnn

Vilka fina kort!

Kram på dig och ha en god fortsättning på det nya året.

2009-01-01 @ 16:03:32
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25248

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0