Mellandagsrea!?

Hrm..
Man skulle ju kunnat tro att man ("jag"!) efter all hysteri och ekonomiskt förfall runt julen,
skulle hålla sig så långt från affärer och shopping som möjligt...

Men, ack, ack nej...! :-)
Så igårmorse fixade jag raskt i ordning mig och dottern för att ta tåget tillsammans med
ena storasystern till Helsingborg, för lite seriös shopping och fikamys..!
Dottern var till att börja med på lika strålande humör som vi vuxna - åka tåg är ju ett äventyr!
Och även fikastunden förflöt på ett trevligt och avslappnat sätt.

Men sen - när det blev dags att kila ut och in i affärer i jakten på något riktigt bra fynd, då
tyckte inte den lilla damen det var lika spännande längre.. :-)
Hahaha... Men det var ju inget jag inte hade kalkylerat med, så allting gick ganska bra ändå!
Även om vi den sista timmen fick hålla oss utomhus, eftersom hon var rejält trött på att shoppa
kläder då...!

Men - det blev faktiskt några riktigt bra och snygga fynd! Alltid lika kul, eller hur..?! :-)

Ha en underbar dag!

Kramar,
Anna

En enda solstråle är nog för att driva bort många skuggor...

Kommentarer
Postat av: J O A

Hej Anna! Det var längesedan nu!

Jag har läst ikapp och nu ska jag hålla mig uppdaterad i fortsättningen! Stort kram Joa

2008-12-30 @ 11:25:50
Postat av: Anonym

mmm att shoppa i mellandagarna kan vara både en fara och ett nöje hihi



Själv sitter jag här ute på landet under min tall och luktar på snön och bara mår gott, långt ifrån shoppingsstress fniss



Ville bara önska ett Gott Slutt och ett Gott Nytt År...med kramar i massor...

2008-12-30 @ 19:28:58
Postat av: m i @

vad hände med mitt namn och adress? i kommentaren ovan?

2008-12-30 @ 19:30:23
URL: http://min-reflextion.blogspot.com/
Postat av: cinderellaheart

Näe, mellandagsrean håller jag mig ifrån! Men en snöslunga och en ny mobil har vi inhandlat igår, bra pris fick vi!

En nokia 6600 fold (svart såklart) har de finesser jag behöver för att kunna hantera den.

Imorgon ska vi till min syster och fira nyår- det ska bli kul.

Gott nytt år till dig och din familj

Kram/Cinderellaheart

2008-12-30 @ 21:06:59
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26678/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0