Tacksamhetens tid...

Julen ska ju som bekant vara en glädjens högtid, men i år grumlas den av en del andra tankar...
Dock är tacksamheten och kärleken lika stor som alltid, om inte större, och därför ville jag passa på att tacka... :-)



T A C K - till Er alla!

Tack för att Ni finns,
för dom Ni är
och för att Ni finns här för mig!

Tack till mina älskade systrar,
som även är mina bästa vänner
- tack för all kärlek, all hjälp och all support!

Tack till mina föräldrar,
som alltid ställer upp
- no matter what!
Tack för Er gränslösa (och ibland nästan enerverande!) kärlek och omsorg!

Tack till mina närmsta vänner
- Ni är få men ovärderliga!
Tack för Ert stöd, Er kärlek och ärlighet,
och för att Ni hjälper mig upp på benen igen de gånger jag faller!

Tack till A L L A
- syskon, familj, vänner,
kända och okända
och inte minst till alla Er "cyber-vänner"! Ert stöd, gensvar och
gemenskap har blivit en av mina viktigaste livlinor! :-)

Jag är så innerligt glad och tacksam över alla Er fina,
godhjärtade och kärleksfulla människor
- TACK för att Ni finns i mitt liv!

Och slutligen: Tack - för att jag lever och för mina underbara barn!

Kramar,
Anna

Tacksamhet är hjärtats minne... :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack,Anna för att DU finns!!

julkramar från Pilla

2008-12-18 @ 16:07:24
Postat av: m i @

välkommen till mig och hämta en sak...kram

2008-12-19 @ 07:47:10
URL: http://min-reflextion.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0