Morgonstund har guld i mun...?!

Dessa underbara morgnar...
Inte nog med att det fortfarande är nattsvart ute, stormen river, regnet piskar mot fönsterna och det är allmänt kallt och ruggigt såväl ute som inne och man själv känner sig som någonstans mellan nittio och döden...
Dessutom har jag en bindgalen 2-åring som hänger i taklampor och gardiner och föga förvånande även slår sig typ hela tiden, samt hennes ambivalenta storebror som ständigt åker känslomässig berg- och dalbana och gärna tar oss med på både en och flera åkturer, trots att vi för länge sedan blivit både yra och illamående av alla utförsbackar och snäva svängar... :-)

Nåja, efter regn sägs det ju komma solsken...!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du har en bra berättarteknik som jag gillar!

Man dras med!

2008-11-18 @ 18:01:03
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: syster yster

Jag håller med föregående talare! Du har ett sätt att skriva på som är underhållande, roande men ändå med en allvarlig underton. Ett språk som visar på ditt stora skrivar- och läsarintresse. Jag satt just innan jag läste Daniels kommentar, att du borde skriva ihop dina dagboksanteckningar till en bok. Jag hoppas och tror du lyckas med det en dag! Kram

2008-11-18 @ 19:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0