.

Verkligen fantastiskt kul...
De senaste fyra dagarna har jag spenderat inspärrad i mitt eget hus - i byn som gud glömde... :-)
Thess är sjuk.... Igen.... :-(
Vilket innebär sömnbrist á la grande - igen...!
Suck..! Ja, visst är småbarnsträsket alldeles fantastiskt stimulerande och allmänt underbart när man har "förmånen" att se det från denna (bak-)sida..! :-)

Detta innebär att för närvarande är glamouren i mitt liv likställd med ett askgrått ansikte med typ ica-kassar under ögonen som är rödsprängda av bristen på sömn, mångfaldiga byten av blöjor med onämnbart innehåll, illvrålande från en övertrött liten tjej med över 40-gradig feber - och så lite seriös nätshopping (ja, vad f-n - NÅT kul måste man väl få ha?!) förstås.. :-)

Hoppas Ni alla har det underbart! Själv hoppas jag på att få komma åtminstone ut i trädgården en sväng imorgon... Och kanske till och med en tripp till mataffären!? Wow - vilken kick! :-)

Ha det bäst!

Kramisar,
trötta mamman...

Ta inte livet för allvarligt, Du kommer ändå inte levande ur det! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0