Örongodis..?! :-)

Efter att ha hört Mora Träsk till leda och tills öronen blödde, är det med förtjusning som jag kan konstatera att barnen fått nya favoriter - för tillfället är det istället "Nicke & Nilla" som spelas. Om och om och om - och om igen...
Så numera nynnar denna mamman på "Krokodilen Kaj" och "Tjaba, tjena, hallå" istället.
Men när jag vaknar mitt i natten och det första som flyger genom skallen är typ "..Han heter Kaj, han heter Kaj - raj, raj, raj, raj...", så oroar jag mig lite över det egna förståndet...!? :-)

Ombyte förnöjer - eller..?! :-)

Kramar,
Anna


Kommentarer
Postat av: Ella

Själv är jag formligen allergisk mot Alfons Åberg och hans Pappa. Den videon gick nonstop när Sonen var runt fem år. Stängde jag av blev det riktiga raseriutbrott så den fick rulla (som gav dålig mamma ångest förstås...).

Nu är det mest Green Day som hörs skrålande från källaren, det är mer i min smak än Alfons!



Ella

2008-10-30 @ 10:30:03
URL: http://bladderoblaj.blogspot.com
Postat av: J O A

:) Här hemma är det Shrek som blandas med Lotta, Alfons, Mora Träsk, Bullerbyn, Bananer i pyamas- så jag tröttnar inte utan han är ombytlig den lille :)

Dotter kör massa moderna låtar som jag gillar och 8 åringen han lyssnar inte så mycket på musik.

Kramar!

2008-10-30 @ 12:05:14
URL: http://livetsomjaglever.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0