YES! :-)

Det finns en Gud!
... I form av mina föräldrar åtminstone! :-)

De insåg nämligen yngsta dotterns nöd och skyndade till undsättning :-).
Så medan denna kroppen lyxade med att åka iväg helt ensam (och det händer ju inte särskilt ofta!) till köpcentret i närheten, på behörigt avstånd från hemmets fyra väggar, barn och sjukdomar, så passade mormor sjuklingarna!

Lycksalig irrade jag runt mellan alla butiker och njöt av denna sällsamma lyx - och fyndade dessutom en del, vilket ju inte gjorde humöret sämre förstås!
Och trots att jag var helt slutkörd både fysiskt och psykiskt när jag återvände till hemmet, så var ändå mamma/barn-batteriet laddat igen - det är inte mycket som behövs egentligen!

Så tack kära mor (och far)! Om ni visste vad "bara" dessa timmar betydde för mig! :-)

Kram,
Anna

Genom att påminna oss själva om att vi har mycket  att vara tacksamma över,
lär vi oss att förstå att allt det goda vi har i livet inte är självklart!





PS. Visst ser mina sjuka småttingar härliga ut..? Framför allt Anthony ser vansinnigt pigg ut... :-)
Men å andra sidan - inte många av oss gör väl det med en feber runt 40 grader..!? DS.

Kommentarer
Postat av: pilla

Sååå härligt för dig Anna!!

Det behövde du verkligen..Lite ,lite tid för dig själv..Betyder MASSOR!

Kram,Pilla

2008-10-16 @ 21:41:24
Postat av: Vicktoria

fina fina barn!



kram, v

2008-10-16 @ 23:19:34
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Postat av: Ella

Vad skönt för dig! Hoppas att ni kryar på er snart.



Kram Ella

2008-10-17 @ 18:17:45
URL: http://bladderoblaj.blogspot.com
Postat av: SmulAnn

Välbehövligt Anna! Min son blir tvärlugn med 39 graders feber. Skicka hit en bassilusk!

2008-10-17 @ 23:28:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25248

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0