En ny dag har grytt...

Ok - he´re we go..!

Matstrejk, medicinstrejk, ta-på-sig-kläder-strejk, gå-till-skolan-strejk - och en ljudnivå som skulle göra en jetmotor generad.
... Ännu en dag har tagit sin början hos cirkus Landin-Nilsson!

(Dessa ord skrev jag redan klockan kvartisju imorse, men mina huliganer till barn har sett till att det inte varit möjligt att sitta vid datorn ens ett par minuter förrän nu... Med hjälp av diverse mutor, lekkamrater samt sovstund för den minsta, så fick jag äntligen en liten stund framför datorn!)


Kommentarer
Postat av: Joa

Hej igen :)

Vad kul att läsa om dig och om dina tips på katt. Jag har just nu grannkatten här sedan igår kväll som har sovit inne hos lilprinsen hela natten och nu ska han vara här till ikväll eller imorgon om jag får bestämma. Jag vill ha så mycket kattkvalster det bara går ;) Jag vet inte hur länge man ska ge det innan man kan konstatera att han inte reagerar- vet du?

Angående besök o så så har jagmed svårt för oanmälda sådana och jag är gärna borta på besök men vill ofta hem rätt snart..om det är mycket folk o livligt. Men det konstiga är att om jag är onykter kan jag stanna hela natten lång, då gör det mig liksom inget.

Men hur ofta super man till på kalas? hahha

Just ja- jag är född 6 april :)

Kram Joa

2008-09-12 @ 14:42:04
URL: http://livetsomjaglever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0