. . . . .

Om man bortser från min fars sjukdom,
alla konflikter med barnen
och de egna smärtorna
- så älskar jag verkligen livet! :-)

Den senaste veckan har bjudit på ännu mera sol och värme
och man kan inte annat än att gå runt och mysa och känna sig smått
förälskad och lätt till sinnet... :-)
Och det är väl så att man ironiskt nog känner sig ännu mera levande,
när livet stundtals sätter en på prov.

Dessutom så kan jag inte vara annat än nöjd när mitt älskade HIF (..och
då pratar vi om Helsingborgs IF och inget annat :-) !) vann den allsvenska
fotbollspremiären, samtidigt som mitt lika kära Rögle säkrade sin plats i
hockeyns elitserie :-)
- och apropå Rögle och hockey, så passar jag även på att gratulera Färjestad
till SM-guldet (tja - Jörgen Jönsson har ju som bekant ett förflutet i RBK!) ! :-)

Visst är det skönt att skratta när man gråtit mycket..?

GLAD PÅSK!

Kärlek!
//Anna



"Utan sorg finns ingen lycka.." (Suzzie Tapper)

Kommentarer
Postat av: Pilla

Tittar inom o önskar er en glad påsk,så gott nu det går.

Många kramar,Pilla

2009-04-10 @ 07:57:54
Postat av: **Wojtan**

God morgon Anna



Kikar in med en stärkande och varm Påskkram.

Hoppas och ber för att din pappa snart blir bra. Din blogg är underbar att läsa och du ger så otroligt mycket i den.

Kram Åsa

2009-04-10 @ 08:52:00
URL: http://wojtansblogg.se/wp
Postat av: carola

så skönt att höra att skrattet nått dig:)

Hoppas du haft en bra dag...det har jag..



I morgon blir det lyxdag med hundtjejerna och utställning..åka bil och äta godis..

kramar i massor

2009-04-11 @ 00:04:22
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: cinderellaheart

Hallå och hej.

Önskar dig en glad påsk och hoppas att solen når dig iallafall, här är det bara mulet.

Jag har raderat min blogg, tagit bort den, men jag kommer att kika in till dig med jämna mellanrum.

Kram/ Alias Cinderellaheart

2009-04-11 @ 14:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0