Apropå barn..


Jag tror och hoppas att alla som känner mig det minsta,
vet hur mycket jag älskar mina barn - trots allt jag säger och beskriver.. :-)
Och jag vet allt för väl att det inte bara varit på gott som jag gått hemma och tillbringat större delen av min tid tillsammans med mina telningar... Jag älskar dom och jag vet att dom älskar mig
- men jag vet att jag har jättesvårt att släppa...
Men nu är jag tvungen, hur ont det än gör.. :-)
För imorgon ska barnen för första gången prova att bo "varannan vecka".
Och jag VET att det säkerligen kommer att bli bra för oss alla i långa loppet,
men...
Suck... Jag är ju m a m m a . . . :-)
Och det blir ju lite skillnad för barnen att gå från typ 15 timmar i veckan i barnomsorg, till heltid..

Men - denna mamman försöker svälja sina farhågor och är övertygad om att det kommer att bli bra
- för oss alla,
i slutändan..! :-)

Det finns inga allvetande och felfria föräldrar
- och kan man älska sitt / sina barn för mycket,
ja... då är jag antagligen skyldig! :-)

Men - kan man någonsin älska någon för mycket
- oavsett om det är ens barn eller någon annan när och kär..?!

Kärlek!
//Anna

childabuse


Ta med denna bilden...

Det är en symbol för alla barn världen över som lider i det stilla,
de utnyttjade barnens tårar.
Uppmärksamma deras lidande genom att adoptera affischen
till din hemsida eller blogg, som ett sätt att visa sympati!


Kommentarer
Postat av: c

självklart älskar du dina barn..

Det gör jag med fast vissa dagar orkar man ju inte, då vill jag vara barnlös..



Kommer nog bli bra ska du se, tror barnen fixar det bättre än föräldrarna:) brukar vara så..



Hoppas allt är bra med dig gumman..

tänker på dig...

2009-08-28 @ 14:58:31
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: mamma zoffe

Hoppas det går bra för er alla..

Kramis

2009-08-30 @ 22:26:45
URL: http://blogg.aftonbladet.se/19846/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0