Veckans blogg! :-)

Wow!
Gissa om jag blev både glad och smickrad när jag insåg att just jag blivit "Veckans blogg",
hos gulliga, fina
Carola! :-)
Och jag måste bara visa hur fint hon skriver om mig... :-) ;

"Det blev
http://annalandinnilsson.blogg.se/

Som jag brukar skriva till Anna, en dos av Anna varje dag behöver man.
Finns mycket jag skulle kunna skriva om denna fantastiska tjej, tror
dock det är bättre om ni kikar in till henne.

Istället för en header har jag lånat ett av hennes vackra kort



http://annalandinnilsson.blogg.se/

Grattis gumman, nu syns du hos mig varje dag i en veckas tid."

Tack, tack och t a c k !
Eftersom jag skriver från, av och med hjärtat,
är det extra härligt och värmande att få beröm ifrån Er som läser och få höra att Ni faktiskt uppskattar det jag skriver!
Det ger ju dessutom självkänslan en välbehövlig puff i rätt riktning :-).

Så nu ska jag försöka tro på mig själv och förverkliga mina drömmar innan de förbleknar
- för även om jag det tidigare, så tål det att upprepas:
Nästa gång jag ser döden i vitögat, så ska jag inte känna mig "ofärdig" och ångra saker jag inte vågat eller hunnit göra.
Leva och älska, här och nu. Jag vill helt enkelt känna att jag l e v t mitt liv!

Carpe Diem!
//Anna


Kommentarer
Postat av: cecce

Hej!

Kikade in på din blogg för första gången.

Känner igen mej mycket i det du skriver, även om mina barn är lite äldre. Har dock en som är snart fyra.

Inte lätt att vara mamma alltid...eller hur?

Besöker dej gärna igen!

2009-08-20 @ 13:29:06
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: carola

man får känna så anna, man är bara människa ingen robot.

Fast man får det dåliga samvetet hängandes över en.

Ni behöver säkert paus från varandra och längta efter varandra.

Få ny energi.



själv bävar jag mig för att S kommer hem i veckan, har varit lugnt utan massa bråk.

De små mår bättre när hon inte är här, låte hemskt det med fast så är det..

Hoppas hon får sin lgh snart

Sköt om dig i helgen, njut och ta hand om dig

2009-08-21 @ 15:59:38
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: iesson

kikar snabbt in och utdelar en famn med

(((varma kramar!!)))

Du är på rätt väg!!!! Helt klart!! även fast den är lite knölig emellanåt...

2009-08-21 @ 16:11:39
Postat av: sara

bläää satt precis och skrev en lång kommentar och nu bara försvann den...

Ja vad var det nu jag ville ha sagt..hihi

Jo det där med att förverkliga sina drömmar...känner att jag också behöver ta tag i livet. Så mycket man skulle vilja göra, men ofta står man kvar på samma plats och trampar alldeles för länge.

Och varför är det så jäkla svårt att vara nöjd med det man har??

Hoppas du får en härlig helg, kram

2009-08-21 @ 17:32:19
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: SmulAnn

Hejsan! Kul att du blev veckans blogg det är du värd! Jag hoppas innerligt för er skull att A får hjälp och stöd så han orkar med skolan, fruktansvärt att ha så många barn i en klass!!!

Nu åker jag till Turkiet!!!

Kram!

2009-08-22 @ 09:24:36
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25248-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0