God fortsättning..!



Julen kom och julen gick,
god mat, dryck och klappar vi fick.
Snart är ännu ett år till ända
- så lite vi vet om vad som ska hända...

... Jaha - åter har åtminstone vi i min del av landet dimma, dis och duggregn
och mörkt dygnet runt... Med andra ord så försvann julstämningen i samma
stund som juldagen gjorde sitt intåg - men vi får ju vara glada för att vi
faktiskt fick ha snön kvar på självaste julafton!

Kärleken övervinner allt - låt oss besegras av Kärleken,
denna underbara gåva! :-)

Kärlek - och Carpe Diem!
//Anna

Delar med mig av lite bilder från den senaste veckan..
Vi har hunnit gå från snö, sol och ljus och glädje,
till nämnda mörker och regn och översvämningar..
Tack och lov för värmen och kärleken vi omges av!






Kommentarer
Postat av: Cinderellaheart

Här vräker snön ner för fullt och jag skulle mer än gärna dela med mig av den!!!

Sköt om dig och er.

Kram/ Cinderellaheart

2009-12-28 @ 14:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0