Kärlek :-)


Med risk för att bli tjatig,
så måste jag ändå än en gång säga TACK!
Tack till alla Er som bryr Er,
som ringer, skriver, skickar blommor och kort,
för all värme, omtanke och kärlek!
Jag hoppas att Ni alla förstår hur mycket det betyder för mig
och hur viktiga Ni alla är
ni är värdefulla!
Och just för tillfället, känner jag mig ändå väldigt lyckligt lottad och älskad.

Kärlek!
//Anna



"Vi är resultatet av vad vi tänker" (Buddha)
- och tänker vi att både livet och vi själva faktiskt är ganska okej,
så blir det också så.. :-)


Kommentarer
Postat av: mamma zoffe

Det enda man kan göra är ju bara att visa att man finns här och bryr sig..

KRAMIS

2009-12-06 @ 15:30:29
URL: http://blogg.aftonbladet.se/19846/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0