Tid för glädje och tacksamhet..




Ja, som nog alla känner till vid detta laget,
så har detta årets sista månader varit onödigt tuffa,
och det är med blandade känslor jag nu går julen till mötes...

Just därför värmer och glädjer det mitt hjärta extra mycket,
när jag får oväntade julhälsningar och till och med små gåvor.. :-)
Och jag är så otroligt tacksam för alla Er underbara människor som jag omges av!
Såväl mina närmsta familjemedlemmar och vänner,
som alla Ni underbara och omtänksamma bloggvänner!
Tusen tack för att Ni alla finns,
och för all kärlek, styrka och värme Ni ger mig!
Det är ovärderligt.. :-)

The show must go on...

Kärlek!
//Anna

"I flera dagar hade jag ansträngt mig för att inte låtsas
om mitt hjärtas röst, men den blev hela tiden allt starkare.
I min själs otillgängligaste vrå levde fortfarande
mitt verkliga jag som trodde på drömmar.." (Paulo Coelho)


Kommentarer
Postat av: Pilla

GOD JUL!!!!

kramar från Pilla och barnen

2009-12-24 @ 14:08:41
Postat av: SmulAnn

Jag önskar dig och de dina en riktigt god fortsättning!

Hoppas att ni ändå kan finna tröst och stöd i varandra och få en fin jul!

Skickar kramar till dig Anna!

2009-12-25 @ 11:12:00
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25248-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0