Allting snurrar..

... hela skallen är ett förvirrat virrvarr av tusen-och-en tankar, känslor och funderingar... :-)

För nu jäklar är det nära - riktigt nära... :-)
Imorgon - fredag - får jag nycklarna till mitt och barnens slott! :-)
Och även om jag inte är så naiv att jag inbillar mig att allt ska gå smärtfritt, så längtar jag verkligen nu
- och faktum är att jag tror att barnen också koommer att må bättre.

Det ska bli så skönt att komma från den psykiska pressen det innebär att leva under samma tak när förhållandet är över
- en lättnad att slippa den fysiska och emotionella röran, och istället bygga upp en ny, trygg, fräsch och harmonisk tillvaro åt mig och barnen.

Det blir säkert tufft ibland men jag är övertygad om att det kommer att bli bra och ser fram emot vår nya tillvaro och framtid!
Och jag känner förväntan, optimism, framtidstro - och inte minst livsglädje!

Kärlek!
//Anna



"Fånga dagen, och ha så lite förtroende som möjligt för morgondagen..."

Kommentarer
Postat av: Pilla

Kommer att gå HUR bra som helst vännen!

Tro,hopp och kärlek kommer man låååångt med

kram/ Pilla

2009-02-26 @ 14:47:17
Postat av: Mia

blir både lessen och glad då jag läser önskar er nu lycka till i massor och härligt att få styra och ställa i ordning i sitt egna slott =)



kram

2009-03-01 @ 11:20:46
URL: http://min-inspiration.blogspot.com/
Postat av: SmulAnn

Hej kära Anna! Här har det gått undan! Jag fick nys om ett hus att hyra 1,4 km från mina föräldrar så jag kollade på det i fredags och igår började vi köra grejerna! Skit det har varit en sån fruktansvärd helg, jobbig både psykiskt och fysiskt. I morgon ska min pappa,en av hans anställda, min äldste son och en annan kille köra alla stora saker till mitt nya hem.

Jag har ringt min chef och sjukskrivit mig hela veckan, är så slut att jag orkar inte

2009-03-01 @ 20:14:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25248

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0