Längtar..

Efter ännu en i stort sett sömnlös natt med migrän som följd och dessutom en förstoppad dotter samt en son som varit alldeles messed-up hela veckan - så börjar tröttheten ta ut sin rätt...
Och jag längtar...

... efter sömn, säng, ny madrass och en enda natts sömn,
efter sol, värme, vår och sommar,
efter mitt nya hem,
efter friska, nöjda och glada barn,
efter att få vara smärtfri - om så bara för en dag,
efter att åter känna mig självständig, lycklig och tillfreds med mig själv och den jag är...

Kärlek!
//Anna

PS. Märkligt vilken läkande effekt skrivandet kan ha :-), allting känns alltid lite ljusare när jag skrivit några rader.
Och en annan sak - för Er som är nyfikna på "mirakelmadrassen" jag nämnde häromdagen, så kan Ni läsa mera
här. DS.



"Det finns två sorters människor här i världen - bra och dåliga. De bra sover bättre om natten, men de dåliga njuter bättre av den tid de är vakna..."

Kommentarer
Postat av: Towe

Bara så att du vet. Det är dig jag syftar på i inlägget idag. Din blogg och ditt liv som jag verkligen vill läsa mer om. Din kommentar i min blogg gjorde mig så glad och jag fick en direkt känsla av någon sorts samhörighet. Kan du förstå det utan att tro att jag är en galning?



:D

2009-02-12 @ 21:39:53
URL: http://cpmamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0