Dags att lägga korten på bordet...

Okej...
Nu är tärningen kastad...
Bollen i rullning...
... Och det börjar bli hög tid att släppa bomben...!

För de allra närmsta kommer det knappast varken som en chock eller överraskning - det vill säga så länge man inte syftar på "päronen"...
För även om tecknen funnits där, så tillhör de alla den generationen som blundar för allt som är obehagligt, som tror att allting ska försvinna om man stoppar huvudet i sanden och som anser att man alltid - oavsett vad - ska hålla ihop, till varje pris, för barnens skull...

Så jag tror Ni kan ana min vånda inför det samtal jag oundvikligen står inför!
Samtidigt som jag blir rejält irriterad på mig själv för att jag - vuxna människan! - bekymrar mig så mycket för vad mina föräldrar ska tycka och säga..!?

Nåja - imorgon är en annan dag...!

Kramar,
Anna

Det är den som går vilse som finner de nya vägarna...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till,hoppas att du får den "stöttning" du /ni sååå väl behöver!

Kram/ Pilla

2009-01-06 @ 19:27:27
Postat av: J O A

Det kommer gå bra" Kramar Joa

2009-01-07 @ 09:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0