En ny utmärkelse! :-)



Tack kära Mia - det värmer så otroligt mycket att höra att det faktiskt finns folk som tycker om och uppskattar att läsa det  jag skriver!!! :-) Eftersom skrivandet betyder så mycket för mig, så värmer det extra mycket att få uppskattning!

Och det finns ju även många som jag känner att jag vill föra denna utmärkelse vidare till...
Och till alla Er som inte nämns just här och nu - varsågoda att ta var sin utmärkelse från mig Ni också! :-) 

De som jag gärna vill slå ett extra slag för här och nu är;

"Beckan"; som kämpat hårt för sin son och just i dagarna fått besked om att sonen har ADHD med autistiska drag.

"SmulAnn"; som även hon delar med sig av hur det är att försöka få ihop hem, jobb, vardag och familjeliv när man har två barn med ADHD och två "friska" barn.

Vimmelmamman; finns det någon som har missat denna underbara, starka kvinna?! I så fall har Ni missat något! :-) Hon skriver öppenhjärtigt om sin cancersjukdom och hur det är att vara småbarnsmamma samtidigt som man slåss mot en livshotande sjukdom - oerhört gripande!

Cinderella; en ung kvinna i sina bästa år, som till följd av sjukdom nu riskerar att mista synen helt. Hon beskriver sin rädsla och kamp och för min del finns det så oerhört mycket jag kan känna igen mig i av det hon berättar - och dessutom kan jag förhoppningsvis ge henne lite råd åtminstone och hon kan höra på mina stories att man klarar av det mesta!

MammaZoffe; ännu en mamma som beskriver frustrationen och turbulensen i en familj där det finns barn med ADHD - dessutom har hon nyligen blivit väldigt sjuk till följd av all stress runt henne.

Daniel; en jättecharmig ung kille, som skriver om allt och inget på ett mycket underhållande vis och alltid är generös med komplimanger!

Vickan; en mycket driftig och i allra högsta grad skrivkunnig kvinna som lever tillsammans med en man med ADHD och nyligen fått sitt fjärde barn - mycket läsvärt!

Pernilla; min allra bästa och käraste vän, som tvingats gå igenom mycket mer under sitt 37-åriga liv än vad de allra flesta gör under en hel livstid, både gripande, underhållande och öppenhjärtigt!

Samtliga bloggar jag räknat upp här, finns det många olika skäl till att jag följer. Utöver att de alla är välskrivna och givande på många sätt, så finner jag mycket stöd i de bloggar som på ett eller annat sätt handlar om ADHD eftersom jag själv lever så nära det. Och "Cinderellas" blogg tycker jag är mycket intressant, eftersom jag som sagt känner igen mig i mycket av hennes rädslor och frågor runt att mista synen och jag är mycket glad och tacksam över att hon hittat just till mig - förhoppningsvis får hon någon form av stöd och hjälp utifrån det jag kan säga och berätta.

Tackar ödmjukast än en gång till Er som läser hos mig!

Kramar,
Anna.

"Man väntar inte på tillfället, man skapar det..."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Anna och TACK för de fina orden! Det var mycket gulligt gjort av dig att tänka på mig och min son :)

2009-01-23 @ 16:41:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25039
Postat av: Pilla

Du är väl FÖR go...Nja,men har väl legat på latsidan ett tag med bloggen,men av naturliga skäl!

Ska ju vara ett sätt att skriva av sig om både det ena och andra,men när man får FÖR mycket motgång tar det stopp även hos mig..

Men ska försöka komma igång igen..TACK,Anna för att just DU är DU!!

Många goa kramar från mig till dig

2009-01-23 @ 18:52:08
Postat av: cinderellaheart

Tusen tack vännen!

Jag måste ju säga att jag är jätteglad att jag hittade hit till din blogg. Exakt hur det gick till, det minns jag inte, tror det var sent en natt, men jag tror nog att det har en mening.

Du skriver så levande och jag gillar ditt sätt att skriva.

Tack för att du finns!

Kram

2009-01-24 @ 12:49:21
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26678/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0