Lördag..

Jaha...
Typiskt ju - just som jag satte mig för att skriva några rader, så ljuder mistluren igen..! Kanon, jättebra, alldeles strålande... Mistluren (d v s Thess!) håller nämligen på att ta över storebrors sjukdom nu och hade behövt sova middag LÄNGE... Inte minst eftersom hon (vi) ska orka med kalas hos moster Annika och kusin Calle senare idag.
Men men - det är bara att gilla läget!

..Och han som jag delar tak med körde iväg med sin son för en timme sen och kommer inte hem förrän imorgon. Och gues what?! Det kändes riktigt skönt när han kilade iväg.. Alltså på det viset att här blir lugn och ro... För gudarna ska veta att saker och ting inte går helt friktionsfritt... Men det är väl inte meningen heller kanske?!

Nåja - ha en underbar lördag allesammans, på återhörande! :-)

Kärlek!
//Anna

"Det är alltid som mörkast strax före gryningen..."

Kommentarer
Postat av: J O A

Stor varm kram till dig. Jag hoppas du hittar nåt bra med allting som händer- för det måste man. Bra att han åkte iväg och du känner att det känns bra. MIssförstå mig inte. Kramar JOA

2009-01-31 @ 13:52:41
URL: http://livetsomjaglever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0