Nytt år, nya utmaningar.. :-)

Ja, säkerligen kommer 2009 att bjuda på både glädje och sorg, tårar och skratt.
Någonting tar en början medan något annat får ett slut.
Nya utmaningar och erfarenheter, upplevelser som får en att växa, att vara stark såväl som svag, men som alla leder till utveckling på ett eller annat sätt.

God fortsättning till Er alla, hoppas 2009 blir ett alldeles underbart år!

Kramar,
Anna

PS. Tack så mycket för de fina raderna Eva! Jättefint skrivit - och ack, så sant! Krama "DeDa" från mig! :-)
Och - så sätter jag in en bild på mitt "nya" lilla liv - visst är hon söt?! :-) DS.



"Ty ingenting upprepas någonsin i människors historia,
allt som vid första anblicken verkar lika,
är på sin höjd snarlikt;
varje människa är en stjärna för sig,
allt händer alltid och aldrig,
allt upprepas obegränsat och aldrig mer..."

Kommentarer
Postat av: m i @

Hejsan

vilken gullig kisse på bilden är det nya familjemedlemmen eller?

Vi går i sådana tankar hihi men inget jag nämner eller skriver om ännu.



Klart du ska vara med i tävlingen, om du vill, bara att skriva in i inlägget osv.



ha en superbra kväll...Kram

2009-01-03 @ 17:02:44
URL: http://min-reflextion.blogspot.com/
Postat av: J O A

GULL!



Du, hur mycket kan man få en sista minuten till Turkiet för? Om man är en vuxen och ett barn? OCh fanns det mycket biggiga kopior i klädväg att handla i side eller får man åka någonstans för sånt? och NÄR på året var ni där? Många frågor :) kram J O A

2009-01-05 @ 12:46:47
Postat av: Anna Hörnell

Hej!

Vill här bara sända en hälsning till dej från Spakur. Han går i flock med mina hästar. Han mår jättebra och är riktigt pigg. Han leker mycket med stoet Björk som är från samma "kull".

Spakur har dej att tacka för sitt liv och jag tackar dej också för det du gjort för honom.

Du är en god människa och en sann djurvän.

MVH /Anna Hörnell, Frösön.

2009-01-05 @ 13:44:01
Postat av: DagSttjärnan

Har läst din blogg, eller delar av den i allafall.

O jag kan säg att jag känner igen mig i så mycket av det, ja nästan ALLT faktiskt.



Fick nästan en tår i ögat när jag såg katten.

SÅ otroligt lik min förra lilla bebis Piper. =(



Många kramar

2009-01-20 @ 14:59:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24803

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0