Hemma! :-)

Äntligen har jag kommit  h e m...!
Och med hela mitt jag,
vet och känner jag
- oavsett vad andra må tycka -
att detta är r ä t t . . ! :-)

Jag mår bra,
jag är lycklig,
och mer tillfreds med både mig själv och livet,
än på mycket länge.
Och jag är djupt förälskad,
i Kärleken och Livet,
och djupt tacksam över att få
andas, leva, känna och uppleva
alla dessa härliga, underbara, fantastiska
och samtidigt skrämmande känslor...

Det är en sällsynt och dyrbar gåva,
som jag tänker vårda med stor omsorg
och mycket kärleksfullt! :-)

Kärlek!
//Anna

Kommentarer
Postat av: Carolines Oas

Å så härligt att känna så...:)



Nu är det bara drygt två dagar kvar tills vi ses:)!!



Ha det så bra tills dess!!! Kramar Caroline

2009-07-01 @ 22:38:25
URL: http://carolinesoas.wordpress.com/
Postat av: mamma zoffe

..så härligt att höra..och så skönt med en människa som verkar ta vara så väl på livet :-) trotts motgångar..som är så ödmjuk..som tacksamt tar emot allt det goda som livet erbjuder..och som uppmärksammar det..



Hoppas ni fårt livet att funka för lillkillen åxå..Sam börjar stöta på patrull nu så nu gäller det att vara på allerten igen med allt vad det innebär..



Stor kramis :-)

2009-07-01 @ 22:59:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/19846
Postat av: Anonym

Åh, hej vännen!

Vad roligt att allt är på topp! Det är härligt att vara nyförälskad, ibland kan jag sakna den där första hissnande känslan. Men den har ju under åren bytts ut mot något annat liksom, ja du vet.....

Ha det så bra och lycka till på bloggalan, jag håller tummarna för dig!

Kram/Cinderellaheart

2009-07-02 @ 13:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0