Jag öppnar hjärtat... :-)

Som sagt...
Från glammig lyx till vardagens alla större och mindre dilemman är det tyvärr inte alltid så långt... :-)

Och eftersom det vekar hopa sig en hel del ovädersmoln på hemmafronten,
så klamrar jag mig fast vid den lycka som K ä r l e k e n jag omges av ger.. :-)
Och jag suger även på karamellen i form av all värme och underbara komplimanger jag mottagit den senaste tiden
- och kämpar för att hålla lågtrycket på behörigt avstånd..!

Mycket lägligt fick jag av en händelse följande ord i min hand idag...:
"Jag öppnar hjärtat för det
som får själen att sjunga..."

- SÅ sant! :-) Och passande dessutom...
ALLTING har en mening..! :-)

"Jag fyller mitt livs bägare med allt som ger mig lust och glädje,
allt som får mig att lyfta - att känna flöde och energi.
Allt som låter min själ flyga högt och sjunga av hjärtans lust.

Jag öppnar mitt hjärta på vid gavel,
och släpper in allt som gav mig glädje i min barndom, det jag sökte som ung
och det som ger mig kraft idag.

Jag låter detta ta all plats och fylla mig med lycka.
Genom att göra utrymme i mitt liv för min glädje,
lyfter jag även andra,
som smittas av min energi.
Mitt liv är solsken."

Mmm - that´s me! :-)

Kärlek!
//Anna


Kommentarer
Postat av: iesson

tittar in och säger hej!

Kul att du och alla andra hade en fin upplevelse på galan!

Härligt att du kan känna glädje och kärlek i livet trots allt elände. Det är du väl värd!

Själv svävar jag mellan hopp och förtvivlan om den ovissa framtiden som går mig till mötes. undrar var jag ska ta all ork ifrån...

ska natta nu och önskar dig en bra natt!

(((varma kramar)))

2009-07-08 @ 23:50:00
URL: http://iesson.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0