Award




Det finns dagar,
då en utmärkelse enligt ovan värmer och sporrar extra mycket
- t a c k "Wojtan"!

Och tack till alla Er andra i min närhet,
som ger mig stöd, värme och ovillkorlig kärlek
- Ni gör min värld och vardag så mycket ljusare och lyckligare!
Och det är tack vare Er som jag så mycket lättare kan jaga ovädersmoln på flykt..
TACK för att Ni finns!

Kärlek!
//Anna

"Alla människor har rätt att tvivla på sin uppgift
och ibland vända den ryggen;
det enda man inte får göra är att glömma den." (P. Coelho)
Och tro mig - jag ska inte glömma den... :-)

Kommentarer
Postat av: Marri

Hej Anna!

Du är väl värd denna award. Läste om ditt midsommarfirande och det verkar ha blivit en bra dag trots små missöden :) Synd att du inte kan följa med mig på shoppingen, även om vi hade bott nära varandra så hade den krockat med mammablogg-galan. Har röstat på dig och hoppas att du vinner ett pris som du är väl värd. Ska tänka på er den dagen för tyvärr hade jag ingen möjlighet att följa med, trots att jag bor så nära :)



Antar att det kommer dyka upp en hel del rapporter från galan någon/några dagar efter.



Kram

Marri

2009-06-23 @ 08:28:44
URL: http://sprallisbarn.blogg.se/
Postat av: marie

Hittade din blogg nu och kommer fortsätta följa den.

Så tänkvärt och bra skrivet, varvat med fina bilder.

Lycka till på blogg galan!!!

Titta gärna in i min blogg om du hr lust.

Må så gott, ta hand om dej!kram

2009-06-23 @ 09:31:46
URL: http://httpmariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0