Livet är gott..! :-)


Jaha..
Här sitter jag en lördagseftermiddag,
och har det alldeles oförskämt och ovanligt bra och lugnt.. :-)
Jag bara Ä R . . .
Jag älskar och älskas
- och njuter!
Livet är sannerligen en härlig och fantastisk gåva!

Och med tanke på min egen resa och mina syskonbarns olyckor,
och eftersom jag ofta och gärna lyssnar på musik och inte minst texterna :-),
så passar följande citat ur Peter Le Marcs " Det är så gott att må gott igen",
in väldigt bra - på oss a l l a  - kända och okända. . .!

"..Ifrån ett vidöppet fönster
blickar jag bara ut,
snart kommer nog regnet
men också det tar slut.
Jag säger; inget jag saknar
är glad för det jag har
Är bara lycklig att få leva,
att jag finns kvar..."

All Kärlek!
//Anna

Kommentarer
Postat av: carola

så rätt så rätt den texten..



Idag har jag för första gången på länge känt mig lycklig..Bara varit med barnen ägnat oss åt dom..

Kan skatta mig lycklig jag, 4 underbara barn och en underbar man..

S börjar leva ett tonårsliv, sakta tar sig tillbaka..

Försöker njuta här och nu men....jag har en ful ovana att börja se framåt, undra vad som kommer hända nästa gång...

sköt om dig vännen...sussa sött dröm söta drömmar

2009-06-27 @ 23:43:21
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: SmulAnn

Vad härligt för dig! Hoppas att sommaren kommer med mycket lycka och glädje till dig Anna!

Kram

2009-06-28 @ 19:36:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25248-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0