"Vågar" man vara lycklig..?!

... Eller måste man be om ursäkt eller ha dåligt samvete för att man är lycklig?!

Tro mig - jag är samtidigt mycket ödmjuk och vet hur fort allt kan ändras.
Jag har ju själv haft en del motgångar genom åren, men just därför vill jag också kunna unna mig att få känna och uppleva lycka när tillfälle ges! :-)
Och det är ju faktiskt även så, att om jag är glad och mår bra, så gör även barnen det...!

Så trots att jag vet att missunsamma människor av någon anledning inte kan låta bli att läsa på min blogg,
så sticker jag ut hakan - jag hoppar, helt enkelt!

För just nu och här, mår jag riktigt bra!
Jag känner hopp, glädje,
tillförsikt och framtidstro.
Jag är rent ut sagt lycklig,
älskar och älskas
- och livet är härligt! :-)

Kärlek!
//Anna

"På ett eller annat ställe i världen,
mitt i en öken eller i en storstad,
finns det alltid en person som väntar på en.
Och när man finner denna person
mister det förflutna och framtiden all betydelse.
Det enda som existerar är det ögonblicket
och den fantastiska vissheten om
att allt under solen har skrivits av samma hand,
den hand som väcker kärleken till liv,
och som har skapat en tvillingsjäl åt varje människa som arbetar,
vilar och söker efter skatter under solen.
För utan kärleken
skulle människornas drömmar sakna mening."
(Paulo Coelho)

GLAD MIDSOMMAR! :-)

Kommentarer
Postat av: Ingela la la

Vad härligt att läsa Anna! Go girl, vá lycklig när tillfälle ges ;) Det är du värd!



Glad midsommar!

Kram Ingela

2009-06-18 @ 21:29:18
URL: http://ingelalala.blogspot.com
Postat av: Linruz

Självklart ska man passa på och njuta när man kan....alla har sin tid och varför inte ta tillvara på sunden när den är vår.

Kram kram

2009-06-19 @ 08:10:05
URL: http://www.linruz.wordpress.com
Postat av: Glitterblomma

NJUT! Glad Midsommar!!! Kramar!

2009-06-19 @ 13:23:12
URL: http://glitterblomma.wordpress.com
Postat av: iesson

tittar in och överlämnar ett fång midsommarkramar. Tycker att det är underbart att Du kan se ljuset också emellanåt. SLUTA GENAST UPP MED DET DÄR TRAMSET OM DÅLIGT SAMVETE!! BASTA!! :-)

Själv drar jag till Riga med sambon över helgen per båt. Har grundat med åksjukepiller då jag inte gillar när det gungar någe vidare. Ha en underbar helg med de dina!! (((kramisar)))

2009-06-19 @ 14:57:46
URL: http://iesson.bloggsida.se/
Postat av: SmulAnn

Härligt! Det är du verkligen värd! Ha det gott. Kram!

2009-06-21 @ 10:50:50
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25248-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0