Nu jäklar... :-)

Om Ni visste vad jag lidit...! :-)
Att vara utan bredband och internet i nästan två veckor har banne mig tärt ordentligt, haha..!
Men nu äntligen har Telia tagit sig i kragen och tryckt på knappen som gett mig nätet tillbaka - thanks a lot! :-)
Och just nu är det fullt upp med alla (o)normala morgonbestyr, typ diverse medicinintag, de obligatoriska konflikterna med sonen och allmän stress...
Men jag ville bara låta Er veta att jag är här, jag har inte glömt någon och jag kommer att återkomma - det kan jag lova! :-)

Kärlek!
//Anna

"Ju närmare sin dröm man kommer,
desto tydligare blir levnadsödet
ens verkliga anledning att leva." (Paulo Coelho)

Kommentarer
Postat av: SmulAnn

Välkommen åter! Själv väntar jag än på Telias bredband!

2009-03-17 @ 07:54:46
URL: http://blogg.aftonbladet.se/25248

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0