Vårkänslor :-)

Sol, vår, kärlek... :-)
Glädje, hopp och tillförsikt!

Vårsolen smeker ansiktet och tinar snabbt upp alla nedfrusna, undangömda känslor och förhoppningar.
Och allting andas vår, knoppar i blommor och träd - ja, K Ä R L E K helt enkelt!

Önskar Er alla mycket Sol och inte minst Kärlek!
//Anna



To whom it may concern... :-) :
"På ett eller annat ställe i världen,
mitt i en öken eller i en storstad,
finns det alltid en person som väntar på en.
Och när man finner denna person
mister det förflutna och framtiden all betydelse.
Det enda som existerar är det ögonblicket
och den fantastiska vissheten om
att allt under solen har skrivits av samma hand,
den hand som väcker kärleken till liv,
och som har skapat en tvillingsjäl åt varje människa som arbetar,
vilar och söker efter skatter under solen.
För utan kärleken
skulle människornas drömmar sakna mening." ( P Coelho)

Kommentarer
Postat av: Pilla

Härligt,äntligen vår i luften och i sinnet här oxå!

kram/ Pilla

2009-03-18 @ 22:38:00
Postat av: Malin

Hej Kära Anna!

Min son är 11 år fyller 12 år i år och har ADHD, Aspergers syndrom, touretts och OCD.

Min son fick sina diagnoser för ca 2 år sedan och efter det blev det lite lättare för man förstod helt plötsligt varför han betede sig på visa sätt.

Det jag kan ha svårt med är andras oförståelse när det gäller dessa "dolda" handikapp.

Det verkar på folk som synd det inte så finns dom inte. Och det kan göra en ledsen ibland känner jag.



Inte lätt för varken dig eller dina barn att ni skal gå isär men ibland behövs det.

Jag skall titta in till dig nu och försöka läsa lite.

Tack för att du tittade in hit.

Kramisar i massor



2009-03-19 @ 07:24:45
URL: http://blogg.aftonbladet.se/28474
Postat av: mamma zoffe

ville bara titta in med en solig kram och tacka för din fina blogg..önskar även lycka till i nya livet!!



kramisar

2009-03-19 @ 09:55:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/19846/
Postat av: Malin

Hej kära Anna!



Ja tyvärr är det så i detta samhälle, borde ju vara tvärtom anser jag eftersom vi är så upplysta om allt idag.

Man blir både ledsen och arg när det är på detta sätt.



Vad skönt det lätt att gå ut och plantera lite växter, funderar på att göra detta någon dag med på balkongen.

Är så skönt nu med sol och jag tycker att man känner sig lite posetivare.



Ha nu en riktigt fin em och kväll gumman.



Kramisar i massor till dig/malin



2009-03-19 @ 15:53:56
URL: http://blogg.aftonbladet.se/28474
Postat av: Vicktoria

Mina Varmaste kramar till DIG!

2009-03-19 @ 23:16:01
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0